3 Haziran 2012 Pazar

Floral Globe Kusudamas

             Antakya'da güzel bir hafta sonu yine beni dinlendiren ve eğlendiren hobim origami ile uğraşarak geçti.Bu hafta sonu yeni bir model denedim. Model, daha çok modüler origami alanında tasarımlar yapmış TOMOKO FUSE'e ait.Modelin ismi FLORAL GLOBE KUSUDAMA. Çalışmalarda, aynı boyutta dikdörtgen şeklinde iki farklı renkte kağıtlar kullandım.Her bir top için 30 bir renkten, 30 diğer renkten olmak üzere 60 parça katladım.Parçalar birbirinin içine geçirilerek birleştiriliyor. Bu model çok estetik görünüyor.Modelin öğretim aşamalarını Rusya'dan origami ile uğraşan bir arkadaşımın sayfasından aldım. Sizlerde denemek isterseniz öğretim aşamaları http://stranamasterov.ru/node/50754?tid=451%2C850 bu linkte var. İyi katlamalar!!!

   Sarı&Pembe Floral Globe kusudamam  yeşil otların arasında....




Pembe&Mavi Floral Globe Kusudamam karanfillerimizin arasında...


           Lila&Yeşil Floral Globe Kusudamam yeşil otların arasında....


         Yeşil&Yavruağzı Floral Globe Kusudamam yeşil otların arasında....


  Turuncu&Koyu Yeşil Floral Globe Kusudamam nar ağacının üzerinde...


        Kırmızı&Krem Floral Globe Kusudamam otların arasında...


   Floral Globe Kusudamalarım hurma ağacımızın üzerinde...


                   Floral Globe Kusudamalarım  otların üzerinde...


                 Floral Globe Kusudamalarım terasımızda...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder