27 Temmuz 2012 Cuma

Kusudama Ador

                Tatil günleri hızla ilerlerken, origami çalışmalarına elimden geldiğince vakit ayırmaya devam ediyorum.Geometri dersini çok seven ve farklı geometrik cisimleri merak eden biri olarak origami kesinlikle tam bana göre bir uğraş. İsmini bilmediğim, şeklini tanımadığım bir çok şeklin ismini bu sayede öğrendim.

             Bu aralar çoktandır denemek istediğim on iki yüzlü şekil(dodecahedron) olarak tasarlanmış bir kusudama modeli denedim. Modelin ismi Kusudama Ador...Tasarımcısı ise Romanya'dan Adina Paun. Bu model ve katlamam yurt dışındaki origamist arkadaşlarım tarafından oldukça beğenildi.Hatta bir kaç arkadaşımla modelin yapılış aşamalarını paylaştım.Model 12 parçanın birbirine yapıştırılmasıyla oluşuyor.Çalışmalarımın ikisinde renkli A4 kağıtları ve yaldızlı ambalaj kağıtlarını rarka arkaya yapıştırarak kullanırken bazılarında yaldızlı ambalaj kağıtlarını sade olarak kullandım.İşte Ador Kusudamalarım...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder