20 Temmuz 2017 Perşembe

Tübitak 4007 Adana Bilim Şenliği'nde Origami Atölyem

                25-26 Mayıs 2016 tarihinde Adana Milli Eğitim Müdürlüğü'nün harika organize ettiği ve TÜBİTAK'ın desteklediği 4007 Adana Bilim Şenliği'nde yüzlerce çocukla origami yapmak ve farklı origami sever insanlarla tanışmak büyük keyifti.

              Etkinlik öncesi bayağı hazırlık yapmıştım. Dev boyutta modeller katlamak ve konuklarıma hediye etmek için hazırladığım kitap ayraçları bunlardan bazılarıydı.


                 
         Standımı hazırlamamda ve atölye çalışmamda bana öğretmen arkadaşım Yılmaz eşlik etmişti. O olmasaydı sanırım bu kadar aktif ve başarılı bir çalışma yürütemezdik. Ona bir daha buradan teşekkür etmek istiyorum.








             Origamiye ilgi duyan, çokça çocukla karşılaştım. Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz Bartu ise origami konusunda özel yetenekli bir çocuk. evde kendi kendine katlamaları yapıyormuş, onunla tanıştığım için mutluyum.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder