20 Temmuz 2017 Perşembe

Tübitak 4007 Bursa Gökyüzü Gözlem Şenliği

         3-4 Haziaran 2016'da origami atölye çalışması için TÜBİTAK tarafından desteklenen 2. Bursa Gökyüzü Gözlem Şenliği'nde idim. Etkinlik açık bir alan olan Hüdavendigar Kent Park'ta gerçekleşti. Yine çokça çocukla origami yaptık.

         Etkinliğin teması uzaydı. Ben de etkinlik öncesi roketler, yıldızlar, uzaylılar ve origamiden prototipi yapılmış Eyeglass uzay teleskobunu katladım.

         Bunlar etkinlik öncesi evde katladığım temaya uygun modeller...





            Bursa'ya İstanbul üzerinden feribot ile ulaşım sağladım. Feribotta da uzaylıların katlamasını tekrar ettim.


             Ertesi gün etkinlik alanına yetiştim ve misafirlerim gelmeden yine hazırlıklara başladım...










Çocuklar mutlu ben de mutluydum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder